Bambaw

Příběh značky Bambaw

Značka Bambaw otřásá status-quo konzumu tím, že vyvíjí udržitelné alternativy k produktům na jedno použití. Založili ji v roce 2015 bratři Max a Augustin, kteří byli šokováni rozsahem plastového znečištění. Ptali se sami sebe, jak žít svůj život a vytvářet co nejméně odpadu a zároveň motivovat ostatní, aby dělali totéž. A tak vznikla jejich značka Bambaw.

 

Mise značky

Odpad, jak ho známe dnes, je lidský vynález, starý méně než sto let. Konzumerismus nabral špatný směr a udusil naši planetu miliardami tun odpadu. Posláním značky Bambaw je přehodnotit způsob, jakým spotřebováváme a nabízet udržitelné alternativy k nehospodárným produktům, kterým říkáme bezodpadové produkty. Tyto bezodpadové produkty jsou vytvořeny s co nejnižší ekologickou stopou a za spravedlivých podmínek v celém výrobním řetězci.